maanantai 16. maaliskuuta 2015

Maanantai

Hyi heräsin aivan liian aikasin. Kello on 6.36 ja oon ollu jo jonku aikaa hereillä, yrittämäs nukkua. Kai se on sitten pakko nousta. Junalla pitäis olla vasta 8 aikaan, kävelyssä menee varmaan 15-20 min.. 

Hämmentävää, jos täältä Szentendrestä ei kulje junia muutaku budapestiin, niin miksköhän pitää aina nousta tähän samaan junaan. Toiset menee varmaa eri reittiä? En tiiä, toivotaan et oon sit oikeessa taas vaihteeksi.. Ois ihan hyvä jos näissäki junissa sanoittais englanniksi mihin nämä menee.. :D

Eihän! Kello on yli puoli 9 ja ratikka ei mennykkään siitä samasta paikasta ku aina, ne tekee jotain remonttia tähänki .. Meinas kyllä märy päästä, kun luulin että oon hukassa Budapestissä yksin. :D Edes se nainen joka oli opastamassa siinä remontin keskellä että mihin mennä, ei osannu englantia et ois voinu selittää mulle tien ratikkaan 41. No soitin sitte töihin ja koitin kysellä että mitäs teen.. Ei mene ees busseja sinne! Okei no ne sano et seuraa raitiovaunun rataa ja kävele.. :D no lähin sit käveleen ja huomasin että tästähän ne ratikat menee, vähän matkan päästä. Joku kilometri tai kaks piti kävellä.

Jee, pääsin töistä puolituntia aikasemmin (14.35), ja toivotaan että tää ratikka menee perile asti. Niin tosiaankin tänään tehtiin taas titraushommia ja suodatettiin viemärivettä. Ai että mitkä aromit siitä vedestä.. Juu, mutta sitten tehtiin puhtaammista vesinäytteistä näytteet ja ajettiin UV-spektrofotometrillä.

Ja ei ollu raitiovaunun kiskojen remontti edenny mihinkää. Eli mun matka kävellen pitenee kokoajan. Toisaalta maisemat on ihanat, ja tänään oli hyvä sää. Joten siltä kannalta hyvä vaan vähä kävellä! :D Olis tehny mieli jäädä shoppailemaan Budapestiin, mutta en yksin uskalla. Ehkä huomenna jos on hyvä ilma, koska sitte jaksaa kävellä! Oon niin mestari eksymisessä että menisin kuitenki hukkaan. Ja sitte itkisin jossai Budapestissa.. Koska oon niin herkkis, varsinki yksin jossain..



Jees hotellille selviydytty! Aika perus maanantai. Luulin vielä kaupassa etten ollu nostanu rahaa, mut onneksi olin! :D

Taas joudutte lukemaan sekavaa tekstiä, anteeksi, bocsànat, sorry! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti