maanantai 9. maaliskuuta 2015

Lentoon!

Aamun fiilikset on että väsyttää ja JÄNNITTÄÄ! Tässä matkalla lentokentälle 


-No nyt oon tässä oulun lentokentällä, löysin helposti oikeeseen paikkaan ja kaikki tavarat on mukana! :) Jännittää ihan liikaa!

-Istun nyt lentokoneessa ja ei oo varmaan koskaa jännittäny näin paljoo. Tää ei ois läheskään yhtä jännää jos olis joku kaveri vieres. Mutta istun kahen tuntemattoman miehen välissä, ahistais varmaan vaikka ois joskus ennen lentänytki. XD

Nyt Helsingissä portti oli onneksi viereinen. ❤️ Ostin 7€ kolmioleivän... Kaiken lisäksi se oli iha kamala.. Ensimmäinen lento meni ihan tosihyvin! Ei menny edes korvat pahemmin lukkoon. Odotin jotain et mulla räjähtää pää paineesta tai jotain. Mut eii, hyvin meni! :D Oli ihan tosi siistiä! Hauskinta oli ku lentokone käänty ilmassa laskeutumaan lentokentälle.. Olin ihan kauhuissaan Oulun kentällä mutta täällä Helsingissä oon ihan onnessaan ku pääsee taas lentään! :D Ja mulla on vielä ikkuna paikka ❤️ Päivittelen illemmalla lisää! Kun pääsen sinne Budapestiin niin ei varmaan kauheesti ehdi puhelimella viestiä, pitää löytää matkatavarat ja ne ihmiset jotka on mua vastassa siellä! :D



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti